Термін доставки складає 2-4 робочі дні (доставка замовлень, що оформлені в період розпродажу, може бути збільшена до 5-8 робочих днів).
ЯКА ВАРТІСТЬ ДОСТАВКИ?
Для всіх замовлень доставка за рахунок отримувача згідно тарифів НП.
*Під час дії рекламної кампанії обрані форми доставки можуть пропонуватись клієнтам безкоштовно. Інформація про діючу акцію буде розміщуватись на головній сторінці нашого сайту та під час обробки замовлення.
ЧИ МОЖУ Я ЗМІНИТИ ІНФОРМАЦІЮ ПРО ЗАМОВЛЕННЯ ПІСЛЯ ТОГО ЯК ВОНО БУЛО ОФОРМЛЕНЕ?
Нам шкода, але ми не можемо змінювати товари у вашому замовленні
Тим не менше, ви можете оформити інше замовлення з позиціями, які бажаєте придбати.
ЧИ МОЖУ Я ЗМІНИТИ ІНФОРМАЦІЮ ПРО ДОСТАВКУ ЧИ СКАСУВАТИ ЗАМОВЛЕННЯ ПІСЛЯ ТОГО, ЯК ВОНО БУЛО ОФОРМЛЕНЕ?
Після того, як ви оформили замовлення, ми не можемо змінювати інформацію про доставку.
Однак, якщо ваше замовлення ще не залишило наш склад, ви можете скасувати його за телефоном гарячої лінії (+380950707017).
ЯКІ ДОКУМЕНТИ БУДУТЬ НАДАНІ РАЗОМ ІЗ ЗАМОВЛЕННЯМ?
Разом із замовленням Ви отримаєте рахунок-фактуру та форму на повернення.
ЯКІ УМОВИ ДОСТАВКИ КУР’ЄРОМ НОВОЇ ПОШТИ?
Термін доставки кур’єром Нової Пошти складає 3-5 днів.
Коли замовлення надійде у ваш населений пункт, з вами зв’яжеться працівник Нової Пошти для узгодження деталей доставки.
ЧИ МОЖУ Я ОБМІНЯТИ ЧИ ПОВЕРНУТИ ТОВАР?
Якщо Bам не підійшли замовлені позиції чи виобрали неправильний розмір товару, то не хвилюйтеся, ви можете здійснити як обмін, так і повернення товару.
СКІЛЬКИ ЧАСУ Я МАЮ НА ОБМІН ЧИ ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ?
Обмін чи повернення товару ви можете здійснити протягом 30 календарних днів з моменту отримання замовлення.
*За умови, що товар не був у вжитку, а його оригінальна упаковка, товарний вид і споживчі якості (етикетки, бірки, на яких зазначені характеристики товару) збережені.
ЧИ ПОТРІБНО МЕНІ МАТИ ОБЛІКОВИЙ ЗАПИС, ЩОБ ПОВЕРНУТИ ТОВАР?
Якщо ви отримали замовлення у пункті видачі (відділенні) або вдома, вам необхідно виконати кроки, зазначені в розділі «Повернення та обмін» на сайті www.fashionista.ua.
КОЛИ Я ОТРИМАЮ ПОВЕРНЕННЯ КОШТІВ?
Повернення коштів здійснюється протягом 5 днів з моменту отримання вашого відправлення.
ХТО ОПЛАЧУЄ ВАРІТЬСТЬ ПОСЛУГ ПОВЕРНЕННЯ ТА ОБМІНУ?
Послуги доставки в разі повернення чи обміну товару сплачує клієнт. У разі несплати посилка повернеться відправнику (клієнту).
ЯК ПРАВИЛЬНО ЗАВЕРШИТИ ПОКУПКУ?
Якщо замовлення оформлено правильно, вам надійде електронний лист із підтвердженням.
ЧИ ПОТРІБНО МЕНІ РЕЄСТРУВАТИСЯ, ЩОБ КУПУВАТИ ОНЛАЙН?
Ні. Для покупок у FASHIONISTA нам потрібна лише ваша основна контактна інформація. Ми рекомендуємо вам створити обліковий запис для легшого відстеження замовлень та отримання інформації про нові надходження.
ЧИ МОЖНА ВІДСТЕЖУВАТИ СВОЄ ЗАМОВЛЕННЯ?
Основною інформацією про замовлення є наданий йому статус, який відображається після входу до облікового запису. Зареєстрованим користувачам надається можливість відстеження вантажу, яка дозволяє перейти на сайт кур’єрської служби з інформацією про потрібне відправлення.
ЯКІ БУВАЮТЬ СТАТУСИ ЗАМОВЛЕННЯ І ЩО ВОНИ ОЗНАЧАЮТЬ?
НОВЕ — означає, що замовлення прийнято.
СКАСОВАНЕ — означає, що замовлення скасовано. Якщо замовлення оплачено заздалегідь, сума переводиться на ваш рахунок упродовж декількох днів.
В ОБРОБЦІ — означає, що замовлення відправлено на склад.
ВІДПРАВЛЕНЕ — означає, що замовлені товари упаковано й відправлено зі складу за вказаною адресою.
ОТРИМАНЕ — означає, що замовлені товари отримано, а замовлення закрито.
Забули свій пароль? Натисніть на кнопку «Забули свій пароль?» та введіть електронну адресу, яку ви використовували для реєстрації на нашому сайті. Ви отримаєте тимчасове посилання для скидання пароля.
З міркувань безпеки нам необхідно підтвердити ваш обліковий запис, тому ми надішлемо вам код, який потрібно буде ввести. Щойно ви отримаєте код підтвердження, введіть його та створіть новий пароль, щоб продовжити користуватись своїм обліковим записом.
ЯК ОНОВИТИ МОЮ ІНФОРМАЦІЮ?
Зайдіть в свій обліковий запис, використовуючи пов’язану з ним електронну адресу.
Тут ви можете змінити свої дані в наступних розділах: «Адреси», «Інформація», «Історія замовлень та деталі», «Кредитні квитанції», «Персональні дані», «Мій список бажань».
МОЯ ОСОБИСТА ІНФОРМАЦІЯ КОНФІДЕНЦІЙНА?
Уся надана вами FASHIONISTA інформація є конфіденційною. Дані необхідні для підготовки, оформлення та здійснення покупок, надання відповідей на ваші запити та інформування про нові товари.
Зв’язатися з нашою службою підтримки клієнтів можна двома способами: телефоном або заповнивши контактну форму, доступну за посиланням«Служба підтримки клієнтів» у нижньому меню.
ЯК Я МОЖУ ОПЛАТИТИ ЗАМОВЛЕННЯ?
Ви можете оплатити замовлення такими способами:
1. Оплатити замовлення онлайн банківською карткою VISA, Mastercard.
2. Накладним платежем або карткою у відділенні при отриманні замовлення.
3. Накладним платежем кур’єру.
ЯК ОПЛАТИТИ ЗАМОВЛЕННЯ КАРТКОЮ?
Ви можете оплатити замовлення карткою − онлайн або при отриманні у нашому магазині.
Щоб оплатити замовлення карткою в магазині: при оформленні замовлення виберіть спосіб оплати "ОПЛАТА ПРИ ОТРИМАННІ ЗАМОВЛЕННЯ".
Щоб оплатити замовлення онлайн потрібно зробити наступні дії:
1. Додайте товар у кошик і перейдіть до оформлення замовлення.
2. Виберіть спосіб оплати "ОПЛАТА ЗАРАЗ КАРТКОЮ Visa/Mastercard".
3. Завершіть оформлення замовлення.
ЗВЕРНІТЬ УВАГУ: щоб отримати замовлення, оплачене онлайн, потрібно надати документ, який посвідчує особу.
ЧИ ЦІНИ В СТАЦІОНАРНИХ МАГАЗИНАХ ТАКІ САМІ, ЯК І В ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИНІ?
Товари з нової колекції мають однакову ціну як в магазинах стаціонарних, так і в інтернет-магазині. Однак ми допускаємо розбіжності у випадку періодичних акцій та знижок. З цієї причини ціни окремих товарів в інтернет-магазині та стаціонарних магазинах можуть змінюватися.